Želiš, da ti svetujemo na podlagi svojih dolgoletnih, praktičnih izkušenj? Reši vprašalnik >>
Preden začneš prebirati pogoje poslovanja, vedi, da za spodnjim pravnim spisom stoji pošteno, dobronamerno podjetje, ki svoje stranke spoštuje in se ves čas srčno trudi, da jim pomaga v boju s kožnimi težavami.
Lep pozdrav na spletni strani www.chicatella.si, kjer ti ponujamo svoje storitve skladno z zakonodajo, splošnimi pogoji poslovanja in pogoji za uporabo spletne strani določenimi v tem besedilu.
S spletno stranjo www.chicatella.si (v nadaljevanju »spletna stran«) upravlja podjetje AdviseMyStyle, prodaja in storitve d.o.o., Godnje 23, 6210 Dutovlje (v nadaljevanju »Trgovec«)
Trgovec si kot lastnik spletne strani www.chicatella.si pridržuje pravico, da kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila stran in njene Splošne pogoje poslovanja spremeni v skladu z veljavno zakonodajo ter poslovno politiko.
Spremembe splošnih pogojev stopijo v veljavo z dnem objave na spletni strani.
Naziv: AdviseMyStyle, d.o.o.
Sedež: Ljubljana
Naslov: Godnje 23, 6210 Dutovlje
E-pošta: [email protected]
Telefon: +386 30 384 245
Matična številka: 7221142000
Davčna številka: SI31252761
SRG: AJPES, izpostava Ljubljana
Banka in poslovni račun: Nova KBM, D.D., TRR: SI56 0400 1004 9906 489
Kupoprodajna pogodba med Trgovcem in kupcem je na spletni strani www.chicatella.si sklenjena v trenutku, ko kupec opravi naročilo preko spletne trgovine, Trgovec pa nato kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila z naslovom: Chicatella + naročilo + številka naročila.
Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Trgovca kot za kupca.
Kot kupec velja oseba s podatki kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče dokler je naročilo v obdelavi.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežnikih spletne strani www.chicatella.si, 2 leti od opravljenega nakupa izključno za namene dokazovanja izvedbe nakupa.
Spletna stran www.chicatella.si omogoča naslednje načine plačila:
Trgovec po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje račun na njegov e-naslov. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Rok za dostavo artiklov na zalogi po Sloveniji znaša od 3 do 4 delovne dni.
Ti roki se lahko zaradi višje sile, splošnih nepredvidljivih okoliščin ali okoliščin na strani podjetja, ki opravlja poštne storitve, včasih podaljšajo.
Strošek dostave plača kupec in po Sloveniji znaša 3,50 EUR z vključenim DDV-jem.
Veljavnost promocijskih akcij, ki vključujejo brezplačno poštnino je označena posebej, oziroma je prekinjena poljubno glede na potrebe Trgovca.
Pogodbeni partner Trgovca za dostavo pošiljk je DPD d.o.o..
Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.
Trgovec od trenutka oddaje pošiljke zanjo ne odgovarja v primerih, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja.
V navedenih primerih mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri podjetju DPD d.o.o..
O natančnem času dobave nas vedno lahko povprašaš preko elektronske pošte [email protected].
Če kupec z našim artiklom ni zadovoljen, nam ga lahko na svoje stroške vrne, mi pa mu vrnemo kupnino, pod pogojem, da kupec ni porabil več kot tretjino količine izdelka.
Kupcu za vračilo kupnine izdelka ni potrebno vrniti, vendar mu v tem primeru onemogočimo uporabo naše spletne trgovine in torej morebitne nadaljnje nakupe.
Pri pogodbah sklenjenih na daljavo ima potrošnik pravico, da v 14 dneh na elektronski naslov ali preko kakšnega drugega komunikacijskega kanala, Trgovcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Štirinajst dnevni rok za obvestilo začne teči naslednji dan od dneva prevzema naročenega artikla.
Kupec mora po sporočilu o odstopu od pogodbe Trgovcu blago vrniti najkasneje v roku 14 dni in to po pošti na naslov:
AdviseMyStyle, d.o.o.
Godnje 23
6221 Dutovlje
Kupec mora Trgovcu artikel vrniti nepoškodovan, torej v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen, se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec, ali je artikel kupcu ob uporabi izval alergijo oziroma drugo podobno stanje.
V takem primeru kupec uveljavlja reklamacijski zahtevek.
Kupec mora ob vračilu blaga Trgovcu poslati tudi račun za kupljeno blago, osebne podatke in transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno kupnino.
Potrošnik mora blago vrniti v roku 14 dni od dneva oddanega sporočila o odstopu pogodbe.
Trgovec se zavezuje da bo vračilo kupnine opravil najkasneje v 14 dneh od prejema vrnjenega blaga.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda ali koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.
Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, torej kupnina, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode.
Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.
Darilni boni se ne menjajo za denar!
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila artikla po pošti.
Kontakt za vračila:
Trgovec se zavezuje potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo, poleg tega pa odgovarja tudi za stvarne napake svoje izpolnitve.
Za stvarno napako gre:
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh tednov.
Kupec je dolžan prodajalca o napaki obvestiti ter natančneje opisati napako, prodajalcu pa omogočiti, da izdelek pregleda.
Reklamacijski zahtevek je lahko zavrnjen, če kupec ni z izdelkom razpolagal kot je navedeno v navodilih uporabe izdelka.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Vsa besedila, grafike, fotografije ali druge večpredstavnostne datoteke, ikone, zvočni in video zapisi, logotipi, slogani, trgovska poimenovanja in druge vsebine na spletni strani www.chicatella.si, so last izključno Trgovca.
Zgoraj navedeno se ne sme uporabljati, reproducirati, kopirati, spreminjati, prenašati, prikazovati, objavljati, prodajati, licencirati, javno izvajati, distribuirati ali komercialno izkoriščati katerekoli vsebine ali kako drugače odsvojiti vsebine na način, v nasprotju s temi splošnimi pogoji poslovanja in v nasprotju z zakonodajo, razen ob izrecnem pisnem soglasju Trgovca.
Zbiranje, urejanje in montaža vseh vsebin na tej spletni strani so izključna last Trgovca.
Prepovedana je uporaba ali združevanje vsebin, ki na kakršenkoli način podcenjujejo ali diskreditirajo Trgovca in blagovno znamko Chicatella ali na kakršenkoli drugačen način, ki bi lahko povzročil zmedo ali kršitev vseh veljavnih zakonov ali predpisov.
Vse cene na spletni strani so v EUR in vključujejo DDV.
Pridržujemo si pravico do spremembe cen!
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila in v skladu s temi splošnimi pogoji.
Navedene cene veljajo le za nakupe na spletni strani www.chicatella.si in se lahko razlikujejo od cen na drugih prodajnih mestih.
Vse cene na spletni strani so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo Trgovec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.
Roki veljavnosti akcij se med seboj lahko razlikujejo, zato so navedeni ob posamični akcijski ponudbi.
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne strani www.chicatella.si.
Aktivno kodo najdete na naslovnih straneh oglasnih sporočil, v elektronskih sporočilih ali drugih medijih.
Koda prinaša različne ugodnosti, od daril do popustov.
Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.
Izberi izdelke, ki jih želiš kupiti in jih dodaj v košarico.
Na zaključku blagajne v okence ”Koda kupona” vpiši kodo za popust in klikni na gumb ”Uporabi kupon”.
Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust!
Ko vpišeš kodo za popust se vrednost kode avtomatsko odšteje od cene tvojega naročila.
Popusti se ne seštevajo!
Če ni drugače določeno v splošnih pogojih, ki urejajo prodajo izdelkov in transakcije izvedene preko spletne strani, Trgovec ne daje nikakršnih implicitnih ali eksplicitnih zagotovil in garancije, da bodo vsebine na spletni strani www.chicatella.si brez odstopanj ali napak.
Kljub naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je kakšen podatek napačen.
Trgovec ne prevzema odgovornosti za morebitno posredno ali neposredno škodo, ki bi lahko nastala zaradi uporabe te spletne strani brez soglasja uporabnika.
Upoštevaj, da lahko obstajajo določene naloge, ki jih Trgovec ne more sprejeti in jih lahko prekliče.
Trgovec si pridržuje pravico, da po lastni presoji, zavrne ali prekliče vsako naročilo iz kateregakoli razloga.
Nekateri dogodki lahko povzročijo težave pri vrstnem redu, zagotovitvi ustreznih količin, pravilnih informacij o cenah in izdelku ali težave v zvezi s plačilnimi sistemi, zato lahko Trgovec pred sprejemom kateregakoli naročila zahteva dodatna preverjanja.
Trgovec lahko brez predhodnega obvestila takoj odpove pogodbo ali prekliče vse ali del svojih pravic in obveznosti iz teh Splošnih pogojev in takoj prekine dostop do spletne strani tako, da uporabniku prekliče geslo in identifikacijo računa, izdanega za uporabnika ali gosta in zavrne uporabo spletnega mesta www.chicatella.si v celoti ali delno, če ugotovi poskus zlorabe ali poskus oškodovanja s strani uporabnika.
Vsako prenehanje te pogodbe ne vpliva na pravice in obveznosti (vključno brez omejitev, tudi za plačilo obveznosti) strank, nastalih pred datumom odstopa oz. prekinitve pogodbe.
Trgovec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: +386 30 384 245. Pritožbo lahko odda tudi na elektronski poštni naslov [email protected].
Postopek obravnave pritožbe je zaupen!
Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno.
Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno sodišče v Ljubljani.
Trgovec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
Skladno z zakonskimi normativi Trgovec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Trgovec, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Evropske unije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Platforma je na voljo potrošnikom na spodnji povezavi:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Splošni pogoji začnejo veljati z dnem zadnje spremembe, ki je bila narejena 14.2.2021.
Tvoja Chicatella.
Postani del naše skupnosti in prejmi eksluzivne novice s popusti rezerviranimi samo za člane BREZPLAČNEGA kluba Chicatelline zvestobe. Z drugimi besedami … Prijavi se na naše email novice.